از لغو این دیدار ناراحتم !

از لغو این دیدار ناراحتم !




 

 


از لغو این دیدار ناراحتم !


تاریخ : دوشنبه ،
24 آبان 1389

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: از لغو بازي با نيجريه ناراحت و غمگين هستم


افشين قطبي در نشست خبري امروز خود صحبت‌هاي زير را مطرح کرد:

* نفراتي کنار من هستند که تفکرشان موفقيت است
کساني که انتخاب کرديم و هر شخصي که کنار ما حضور دارد همگي متحد و همدل هستند و ما رابطه‌اي دوستانه و خانوادگي‌ ساخته‌ايم. البته از نظرات تک تک آنها استفاده مي‌کنم و سعي مي‌کنم بهترين تصميم را بگيرم. خوشحال هستم افرادي کنار من حضور دارند که هر کدام نقاط قوتشان نسبت به نقاط ضعفشان بيشتر است.
زمان‌هايي که اردوها تعطيل مي‌شود دلتنگ مي‌شويم و وقتي مجددا به اردو مي‌آييم لذت مي‌بريم. ما تيمي ساخته‌ايم که تمام فکر و ذکرش ايران و موفقيت تيم ملي براي همه مهم است.

* با صدور آن بيانيه خيال حاشيه سازان را راحت کردم
اينکه به خاطر بيانيه‌اي که صادر کرده‌ام بگويند من استعفا داده‌ام درست نيست. شايد به خاطر اين که فارسي من چندان خوب نيست اين حرف را مطرح کردند. وقتي قرارداد يک مربي تمام مي‌شود ديگر نبايد اسم آن را استعفا گذاشت. به نظر من تصميمم به موقع و درست بود و هنگامي که آن بيانيه را صادر کردم 3 هدف را در ذهن مي‌پروراندم.
اول اينکه آن عده از کساني که موفقيت تيم ملي را نمي‌ديدند و با وجود اينکه هر روز بهتر از ديروز مي‌شديم انتقاد مي‌کردند خيالشان راحت شود. فکر کردم با اين روش دوستان مي‌توانند راحت‌تر باشند و با اعلام اين بيانيه خيال همه را راحت کرديم. از اين طريق دوستان ما تمرکزشان را براي مربي بعد مي‌گذارند. هدف دوم براي آنکه فشار را کم‌تر کنند چون در اين صورت بازيکنان به خاطر حفظ مربي بايد فشار زيادي را متحمل مي‌شدند و هدف سوم تصميم شخصي بود که احساس کردم بايد تجربه ديگري کسب کنم. من هميشه صادق و شفاف صحبت کرده‌ام و فکر کنم انتخاب خوب انجام داده‌ام.

* با قهرماني در جام ملت‌ها قهرمان لقب مي‌گيريم
هر 4 سال يکبار جام ملت‌هاي آسيا برگزار مي‌شود و بازيکنان بايد با قهرماني در اين مسابقات بعد از 34 سال اسم خود را مثل يک قهرمان ثبت کنند.
عراق در سال 2007 قهرمان آسيا شد اما هنوز اسکلت اصلي تيم خود را حفظ کرده است به همين منظور دوست دارم اسکلت اصلي تيم ملي براي مربي بعد هم باقي بماند.

* از لغو بازي با نيجريه ناراحتم
دوست داشتيم با نيجريه بازي مي‌کرديم و مقابل هوادارانمان قرار مي‌گرفتيم. در زندگي آموخته‌ام که بلافاصله مشکلات را کنار بگذارم و سريع برنامه ريزي منظمي انجام دهم. همه بازيکنان هم انگيزه داشتند که در اين مسابقه بازي کنند و 100 هزار تماشاگر را در ورزشگاه آزادي بينيم. از لغو بازي با نيجريه ناراحت و غمگين هستم اما بايد در بهترين شرايط بهترين تصميم را بگيرم و چاره‌ ديگري ندارم. قصد داريم تمرين امروز را ساعت 16 برگزار کنيم و فردا بين تيم خودمان يک ديدار دوستانه انجام دهيم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل